srijeda, 1. kolovoza 2012.

Intervju :)

Intervju piše : Lara G.


Intervju sa : Marijom ( rihannamarija5 )






Tvoje ime je : Marija


Što misliš  stardollu ? Stardoll je za mene više od igre.To je mjesto gdje možeš upoznati
predivne ljude i pokazati svoju kreativnost.




Misliš li da je pretjerano to što neke lutke
kupuju odjeću za 350 stardollara ili slično ?
Iskreno,i ja sam jedna od njih i kad bolje sagledaš situaciju pretjerano je.


Reci nam nešto o tvome stardoll životu ( ukratko ).
Igram stardoll već 2 godine i jako puno vremena provodim ovdje.Najveći razlog su moji prijatelji koji su zaista nevjerojatni i koji mi daju podršku.

Tvoj still je : Nemam neki poseban stil , oblačim se onako
kako mi odgovara xD

To je to ! Još nešto za kraj od Marije ; Želim pozdraviti sve stardoll korisnike :)


Nema komentara:

Objavi komentar