subota, 4. kolovoza 2012.

Intervju [:


Heej Laura ovdje si sa nekim od clanova stardolla


I imamo par pitanja za tebe..





Pocnimo [:

    Što za tebe znaci stardoll ? Za mene Stardoll znaci jako puno,vise od obicne igrice.Upoznala sam puno prijatelja i s njima se jako puno druzim :) Stardoll je kao moj drugi zivot


    Koliko dugo si na stardollu i namjeravas li jos ostati ?
na stardollu sam oko 8 mjeseci :3 namjeravam ostati jos jako dugo,i ne namjeravam ga napustati ni slicno.Jedino,naravno ako mi dosadi a nadam se da se to nece dogoditi :)






Reci nam ime neke osobe na stardollu koja ti je jako draga i sa kojom si se zblizila [:
Osoba s kojom sam se najvise zblizila je moja najdraza,naravno Lara! :* Jest,da bi se po koji put posvadale,ali to nebi trajalo bas dugo :)

aww [: slatko !



Jesi li ti jedna od onih cura koje kupuju sve što žele čak i da košta 300 stardollara ?! [:


Da.Definitivno sam ta xD Volim kupovati sve sto mi se svida,pa cak i od 300 stardolara ako ne i vise :) Najvise stardolara trosim na poznate marke: DKNY,LE.....



Ne zaboravite našu intervju gostu glasati 5/5
njeno ime je MissicaCool



Intervjuira : Lara G.
Intervju sa : Laurom B.









 

Nema komentara:

Objavi komentar